Gestió Acadèmica Institut Ciències de l’Educació ens envia aquest correu informant dels cursos que realitzaran aquest estiu i ens demanen difusió a les famílies.
“Dins de l’oferta programada d’activitats d’estiu de l’ICE de la UAB hem distingit una proposta de cursos per a alumnat de secundària (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius).
L’objectiu és oferir un espai d’iniciació i de coneixement a través d’activitats científiques, tecnològiques i socials amb una dimensió pràctica rellevant i amb connexió amb la recerca i el coneixement generat a la pròpia universitat.
Podeu trobar el llistat de cursos, i accedir als programes i al formulari d’inscripció, en aquesta pàgina:
http://www.uab.cat/web/formacio/activitats-d-estiu/estiu-2018-1345748269669.html
Us agrairem que feu arribar aquesta informació a totes les famílies i alumnat corresponent del vostre centre.
També us enviem, a l’arxiu adjunt, un llistat dels cursos realitzats.”